Virksomhedernes succes med Microsoft Dynamics CRM

 

Udviklingen og teknologien går stærkt inden for IT området, både hvad angår hardware og software, idet der hele tiden stilles større krav til IT systemerne. For 10 og 20 år siden kunne de fleste virksomheder sagtens nøjes med separate computere, der anvendte standard kontorpakker til de gængse opgaver som kundestyring, ordrer, lagerbeholdning, faktura og regnskab. Efterhånden blev der behov for interne netværksløsninger, og naturligvis blev internettets store udbredelse årsagen til, at systemerne i dag fortrinsvist er online baserede samt flerbrugerløsninger. Hvis en virksomhed i dag vil have et effektivt IT system, så skal dette være integreret således, at alle medarbejderne straks kan logge på systemet og tjekke status for kundernes bestillinger, lagerstatus og alle andre specifikke kundeoplysninger.

CRM mirakelprogrammer

CRM står for Customer Relationship Management, og betyder håndtering af kundeservice, hvilket er virksomhedernes primære opgave. Tidligere fik man specialfremstillet et skræddersyet stykke software, der perfekt passede til virksomhedens nuværende behov, men denne type software havde en del begrænsninger, så derfor opstod der et stort behov for et universalt anvendeligt CRM system, der nemt kunne tilpasses den enkelte virksomheds behov.

Microsoft har fra starten af været foregangseksemplet, der har udviklet universelle programmer til kontorbrug på alle områder og niveauer. Ulempen ved de tidligere skræddersyede CRM programmer var, at de dels var kostbare og langsommelige at implementere, og desuden var de også tidskrævende at udvide ud fra virksomhedens kommende behov.

Derfor kan programmet Microsoft Dynamics CRM på mange måder virke som et mirakelprogram for både mindre og større virksomheder, da man nemt og hurtigt kan tilpasse dette universelle CRM program til hver enkelt virksomheds behov. Det er derfor nu med Microsoft Dynamics CRM blevet meget hurtigere, billigere og nemmere at tilpasse et IT system for virksomhederne, der kan håndtere hele forretningsgangen i firmaet for alle de ansatte.

Rådgivning og installation af CRM programmer

Man kan naturligvis selv kontakte Microsoft og anskaffe sig systemet Microsoft Dynamics CRM, men man kan også tage fat i firmaet AlfaPeople, der har specialiseret sig i at rådgive og indstallere CRM løsninger til virksomhederne ud fra de enkelte firmaers behov og kravspecifikationer. Dermed kan man overlade den trivielle specialopgave til de professionelle, der ligeledes kan håndtere service og vedligeholdelse af systemet, således man selv kan fokusere sin indsats på selve firmaets drift. Det er relativt billigt at få installeret en Microsoft Dynamics CRM løsning, der effektivt kan håndtere de fleste arbejdsgange for det enkelte firma. Dette omfatter disse opgaver:

  • Kundekartotek
  • Varekartotek
  • Lagerstyring
  • Ordrestyring
  • Reklamationer
  • Forsendelse
  • Kundeservice
  • Regnskab

På kort tid vil firmaet hurtigt kunne observere en effektiv arbejdsgang, der endvidere er fremtidssikret, således man nu og fremover kan give sine kunder en god kundeservice, og dermed fastholde eller øge sin markedsandel. CRM omfatter alt lige fra marketing, salg samt firmaets servicefunktioner, og en Microsoft Dynamics CRM løsning er en prisbillig og effektiv totalløsning, hvilket mange virksomheder allerede har erfaret.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *