Smart, billigt og effektivt CRM system

Langt hovedparten af alle virksomheder i Danmark håndterer dagligt kunder, varer og serviceydelser hver eneste dag, og det gælder både store veletablerede virksomheder samt nystartede enkeltmandsfirmaer. De mest basale opgaver for et firma kan man klare med et CRM system, hvor man effektivt kan udveksle data med alle modulerne i systemet, som i forvejen er blevet skræddersyet til netop din virksomhed.

På den måde kan virksomhedens ansatte til enhver tid gå ind i systemet og trække de ønskede oplysninger ud på kort tid, hvilket er meget tidsbesparende samt en kvik kundeservice overfor kunderne, når de bestiller varer eller forhører sig om lagersituationen, reparationer mm. Et CRM system er dermed rygraden i virksomheden, og derfor kan et CRM system være din bedste investering nogensinde, da man derved kan overskue data i firmaet nemt og hurtigt.

CRM er mirakelsoftware

Der har eksisteret CRM systemer i mange år, men tidligere var de skræddersyede nede fra bunden af til den enkelte virksomhed, og de var derfor både meget kostbare og ikke egnede til udvidelser og opgraderinger, da man ofte skulle starte forfra. Heldigvis er CRM systemer i dag langt mere fleksible og fremtidssikrede, således man nu kan tilpasse et standardsystem netop efter din virksomheds behov, hvorved din virksomhed kan komme i gang uden at skulle investere store summer til alverdens software såsom disse separate programmer:

  • Lagerstyringskartotek.
  • Kundekartotek.
  • Kalender.
  • Email.
  • Telefonopkald.
  • Ordrestyring.
  • Reklamationer.
  • Bestilling af varer.
  • Afsendelse af varer.
  • Salg og marketing.
  • Kundeservice.
  • Rapporter og balancer.

I dag anvender visse virksomheder stadig individuelle programmer, man derefter manuelt skal udveksle informationer med, når de skal overflyttes fra det enkelte system over til et andet. I et CRM system er alle disse opgaver fleksibelt integrerede, således man eksempelvis kun skal indtaste oplysninger én enkelt gang, idet data udveksles på kryds og tværs i CRM systemet.

Med et CRM system kan den enkelte medarbejder få leveret aktuelle statistikker og regnskaber, således man altid bevarer et eksakt overblik, således man altid kan tage de rette beslutninger i virksomheden.

Find CRM systemer på nettet

Der findes flere udbydere af CRM systemer i dag, og man kan finde masser af oplysninger om CRM systemer på webCRMs hjemmeside, hvor man tillige har mulighed for at afprøve et CRM system helt gratis. Man kan vælge mellem 3 udgaver af CRM systemer, således man præcist kan finde et til din virksomheds behov, og priserne starter nede fra 159 kr. om måneden pr. bruger af CRM systemet, hvilket jo er meget attraktive priser for en virksomhed, idet man tidligere ofrede mange tusinde kr. årligt på softwareløsninger. Med et standard CRM system kan man:

  • Håndtere og dele kundedata på tværs af kundeservice, marketing og salg.
  • Opnå overblik over virksomhedens salgscyklus.
  • Anvende pipelinestyring af data.
  • Fleksible rapportværktøjer.
  • Skræddersy både felter og terminologi til netop din virksomhed.
  • Anvende et fælles kalender system.
  • Integrere regnskabsprogrammet e-conomic.
  • Skabe mails og masseudsendelser.
  • Danne PDF-skabeloner.
  • Få gratis telefonsupport.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *